Forestil dig, hvor store internationale luft Freight kan få

Fra breve til air fly, det er nu muligt at sende næsten alt gennem luften godstransport.

Alle disse fødevarer kan transporteres gennem kommercielle fly til forskellige mammut-lignende flyvende maskiner.

International luftfragt kan dog opdeles enklere kategorier. Mens ligesom vi har sagt, alt kan sendes bør luft der altid være nogle form for adskillelse mellem emner så forskellige risici kan undgås.

De tre grundlæggende kategorier af luftfragt er:

Air last, der transporteres gennem passager luft linjer

Luft last, der transporteres gennem særlige fragtfly, og

Air last, der er store nok til at blive båret af super fragtfly

Sammen med passagerer, kan international air linjer også medbringe foderstoffer, der ville være stationeret på forskellige air freight servicesteder. Disse vil derefter blive leveret via jernbane- eller til de rette modtagere.

United States Postal Service har lejet nogle svarende til 15 000 til 25 000 PASSAGERFLY dagligt for at trække godstransport. Dette tager op 5 til 10 procent af alle air freight indtægter.

Denne type af international luftfragt pakkes sammen med andre forsendelser på særlige beholdere, der er designet til at passe lagerområde under kabinen. Nogle luftfragt kan sættes på paller, mens andre relativt mindre genstande kan være lavet til at passe på resterende åbne rum.

Boeing 747-400 er normalt bruges som fragt luftfartsselskab i kategorien passager air linje. Dog kan det også være lavet til at holde 10 000 kubikfod af lasten på Combi-tilstand. Dette er, når nogle af passager rum dels omdannet til last områder.

Men når konfigureret, dette fly kan blive omdannet til en enorm fragtfly, som derefter kan trække så meget som 5 semi lastbiler.

Da Boeing 747-400 ikke er specifikt foretaget som air fragtskibe, der er ikke så meget plads som med et fragtfly til at passe en gaffeltruck til indlæsning af paller, særlige elektriske valser er udstyret belastning i stueetagen. Disse ruller bruges til at flytte ladninger i de inderste kamre af lasten områder.

Dog til at trække store emner, er en super transporter nødvendig. Det bruges til transport af helikoptere og fly og er udelukkende designet til at udføre sådanne opgaver.

Sådanne fly er bygget på en måde, at når et objekt passer komfortabelt gennem døren, så det kan passe ind i kroppen af flyet. Flyet er stor nok til at bære frygtelig hugr foderstoffer. Det bærer op til 47 ton foderstoffer men stadig ikke stor nok til at bære militære kampvogne.

For big-time krav, kan Antonov AN-225 gøre jobbet.

For dette monster-air transporter, tre militære lastbiler er kun omtrent lige så nemt som en Boeing 747-400 at foretage internationale luft last ved sine egne grænser.

Det var oprindeligt en russisk rumfærge. Med et vingefang så stort som en fodboldbane, kan denne luft freight super transporter sende til enhver destination, nogle 80 biler eller 3-4 militære lastbiler. Godt, hvis dette ikke er enorm måske nok til din air freight servicekrav så du samt arrangere flere afsendelse af foderstoffer.

Nu har du set dine indstillinger af luft last. Fra at sende din niece hendes fødselsdagsgave til shipping militære kampvogne, er du sikker på at finde din måde at sende ladninger fra kyst til kyst.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.